Autor Wiadomość
anaron_duke
PostWysłany: Wto 17:41, 27 Wrz 2005    Temat postu:

Punkty wytrzymałości na konkretnych obszarach ciała:
Głowa, każda ręka osobno, każda noga osobno - równe wartości Wytrzymałości postaci
Korpus - równe podwojonej wartości wytrzymałości postaci

Punkty akcji: Szybkość postaci + 5
Punkty kontrataku: Szybkość postaci

Początkowe morale:
Zbieracze - 4
Łowcy - 5
Podróżnicy - 4
Myślący - 3

Minimalne morale - wartość cechy Duch - początkowe morale, nie mniejsze od zera.
Maksymalne morale - wartość cechy Duch + początkowe morale, nie większe od 10.
Morale jest odpowiedzialne za psychikę postaci - zastępuje wolę i charakter. Postać o wysokim morale nie boi się, się pełna życia i wesoła. Postać o niskim morale załamuje się, poddaje i często chce uciec przed niebezpieczeństwem lub tym co się od niej wymaga. Morale postaci może ulegać zmianom w zależności od tego, co się jej przytrafi - przyjazne rzeczy spowodują zwiększenie morale, niemiłe zmniejszenie. Przykładem może być głęboka rana po trafieniu krytycznym, śmierć towarzysza - obniżające morale o jeden stopień, czy wygrana potyczka - zwiększające o jeden.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group