dreamwalker |
Wysłany: Śro 11:57, 30 Maj 2007 Temat postu: Regulamin |
|
Postanowienia ogólne
- Arena Gladiatorów służy uciesze ogółu, sprawdzaniu ciekawych
pomysłów na postacie i integracji mieszkańców Twierdzy Zaknafeina.
- Wszystkie tematy postów dotyczących Areny 3.5 pisane w tematach wspólnych z areną 3.0 należy opatrzyc prefiksem "[A3.5]". (Np "[A3.5]Gladiatorzy Noname").
- Na całej Arenie 3.5 obowiązują zasady edycji 3.5 systemu Dungeons and Dragons.
- Czas dla gladiatorów płynie tak jak w realu. Walki powinne byc rozgrywane w jednym dniu.
Gladiatorzy
- Każdy użytkownik ma prawo do posiadania dowolnej liczby gladiatorów, ale tylko trzech z nich może być aktywnych (o tym później).
- Pierwszy gladiator tworzony jest na 1 poziomie a każdy następny może mieć poziom max/2 (gdzie max jest poziomem najbardziej zaawansowanego gladiatora tego użytkownika).
- Dla każdego gladiatora ma być stworzony 1 temat na forum "Spis Gladiatorów". Nazwa tematu: "<użytkownik> <imię gladiatora>". Pierwszy post tematu to karta gladiatora, Dalsze posty to komentarze utrzymane w formie rozmów między gladiatorami (temat = pokój gladiatora).
- Karta gladiatora ma być spisana w jakiejś czytelnej formie, może byc podany link do karty na www.myth-weavers.com lub do karty zrobionej w PCGenie. Karta może być napisana w języku angielskim.
- Do tworzenia postaci można użyć jedynie materiałów z podręczników podstawowych i Expanded Psionics Handbook. Z innych można korzystać jedynie za zgodą Lorda Dreamwalkera.
- Atrybuty gladiatorów są kupowane za punkty (pb28).
- Kostki życia są brane (powyżej I poziomu) raz 1/2+1 raz 1/2.
- Gladiator rozpoczyna grę posiadając tyle złota ile przysługuje mu na danym poziomie, ale może za nie kupić wyłącznie przedmioty z rozdziału "Ekwipunek" "Podręcznika gracza".
- Gracz ma prowadzić spis wszystkich sprzedanych i kupionych przedmiotów.
- Gracz może zawiesić działalność gladiatora, podczas tego czasu czas staje dla gladiatora, nie leczy się naturalnie, nie może kupować przedmiotów ani podejmować jakichkolwiek innych interakcji, ale też nie można go wyzwać do walki. Zawieszenie należy zgłosić Lordowi Dreamwalkerowi.
Sędziowanie
- Arbitrem odpowiedzialnym za Arenę jest Lord Dreamwalker. Może on powołać nowych arbitrów na czas nieokreślony lub na kilka walk.
- Z arbitrem wyznaczonym do sędziowania nie wolno się kłócić. Wszelkie skargi na arbitrów pisać do Dreamwalkera lub Zaknafeina, w przypadku gdy zaskarżonym arbitrem nie jest Dreamwalker, decyzja Dreamwalkera jest nadrzędna.
- Wszelkie skargi na Dreamwalkera kierować do innych administratorów.
- Dreamwalker jest wasalem Władcy Areny i ma głos rozstrzygający we wszystkich sporach dotyczących tego działu.
- Wszelkie decyzje dotyczące zmian na Arenie będą przegłosowywane po wcześniejszym poddaniu ich pod dyskusję. Chyba, że olejecie i nie będziecie głosować, wtedy zadecyduje admin. Nie wypowiadając się odnośnie zmian sami więc sobie szkodzicie.
- Inni administratorzy też mogą wedle woli pełnić funkcje Władcy Areny, ale nie mają tego obowiązku.
- Na pomysły i sugestie będzie odpowiedni temat, nie ślijcie ich bezpośrednio do Dreamwalkera na pw. Wszyscy powinni rozpatrzeć nowości i sugestie i się do nich ustosunkować (czytaj: komentujcie, żebyście potem nie mieli żalu jak coś się po nie waszej myśli zmieni).
- Za oszukiwanie będą kary w doświadczeniu i punktach chwały. Wielkość kary będzie zależna od przestępstwa. Sędzią będzie Władca Areny lub admini.
Usługi
- Każdy gladiator może wystawić na sprzedaż na targowisku zdobyty lub kupiony przedmiot żądając za niego ceny będącej połową ceny rynkowej.
- Gladiator może udać się do Holdyra (Targowisko) i poprosić o umagicznienie dowolnej posiadanej przez siebie broni i zbroi, płacąc za to odpowiednią cenę.
- U Carvina (Targowisko) gladiatorzy mogą kupić magiczne eliksiry.
- Nie wolno handlować z gladiatorami z Areny 3.0.
Wyzwania i walki
- Wyzwania przeciwko bestiom zgłasza się w Komnacie Wyzwań. Podać można tylko sw bestii, podanie konkretnego stwora musi być usprawiedliwione (fabularnie lub z zemsty, np. wcześniej się przegrało z tym stworem). Można tam też wyzwać innego gladiatora. Na każde wyzwanie odpowiada wyzwany(czy zgadza się, czy nie) lub Władca Areny(ustalając bestię).
- Arbitrzy zgłaszają się w Pokoju Sędziowskim. Za sędziowanie będą opłaty w złocie (100 sz x poziom gladiatora arbitra). Nagroda służy zachęceniu do sędziowania. Jeśli nagroda przekroczy maksymalną ilość złota na poziom opisaną w Podręczniku MP, nie może być ona wykorzystana aż do osiągnięcia wyższego poziomu.
- Za nie stosowanie się do sugestii Władcy Areny i Arbitrów, brak kultury, ciągłe błędy w prowadzeniu walk mimo ponagleń oraz oszustwo w tworzeniu postaci będą kary - w pkt. chwały, doświadczeniu, złocie a nawet w ostrzeżeniach.
- Za bezpodstawne denerwowanie się na innych użytkowników czy bezpodstawne zarzucanie niekompetencji Arbitrom i Władcy Areny będą ostrzeżenia.
- Jeśli użytkownik posiada więcej, niż jednego gladiatora, na raz może walczyć tylko jeden z jego gladiatorów, tzn. zaczynamy jedną walkę na raz, nie wolno prowadzić dwóch równolegle. Może się jednak zdarzyć (za pozwoleniem Arbitra) walka dwóch na raz przeciwko silnemu stworowi, Gladiatorowi lub kilku wrogim stworom lub gladiatorom.
- Nie można przenosić ekwipunku między gladiatorami jednego użytkownika.
- Nie można przenosić ekwipunku zmarłego gladiatora to nowego powstałego gladiatora. Ale jego ekwipunek zostaje wystawiony przez Lorda na Targowisku (chyba że użytkownik każe wskrzesić gladiatora).
- Uprasza się użytkowników, by w wypadku śmierci gladiatora nie stosowali metody kopiuj/wklej tworząc nowego. To nie obowiązek, ale prośba. Jednak trochę głupio grać ciągle braćmi bliźniakami. Zresztą, tę zagrywkę opatentowali już Kaczyńscy.
|
|