Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna
->
Mechanika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Igrzyska Twierdzy Zaknafeina
----------------
Arena Gladiatorów 3,0
Arena Gladiatorów 3,5
Stolik Zakładów
Spis Gladiatorów
Targowisko
Miasto Warhammer
----------------
Zakazane Księgi
Uniwersytet w Aldorfie
Spis mieszkańców
Wrota Dungeons and Dragons
----------------
Wieści
Biblioteka
Skarbiec
Karczma Bohaterów
Podziemia Mistrzów
Tawerna 'Pod starym Dębem'
Akademia techniki nowoczesnej
Wieża gnomów
Wielka Biblioteka
----------------
J.R.R. Tolkien
A. Sapkowski
R.A. Salvatore
Koszary Twierdzy Zaknafeina
----------------
Broń biała
Technika walki
Ciekawe Linki
The Might Inside
----------------
Mechanika
Świat
Posiadłości Twierdzy Zaknafeina
----------------
Twórczość użytkowników
Linki
Hyde Park
Muzyka, film, książka
Komnaty w Twierdzy Zaknafeina
----------------
Administracja & Moderka
Zastrzeżenia i Uwagi
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
anaron_duke
Wysłany: Wto 17:41, 27 Wrz 2005
Temat postu:
Punkty wytrzymałości na konkretnych obszarach ciała:
Głowa, każda ręka osobno, każda noga osobno - równe wartości Wytrzymałości postaci
Korpus - równe podwojonej wartości wytrzymałości postaci
Punkty akcji: Szybkość postaci + 5
Punkty kontrataku: Szybkość postaci
Początkowe morale:
Zbieracze - 4
Łowcy - 5
Podróżnicy - 4
Myślący - 3
Minimalne morale - wartość cechy Duch - początkowe morale, nie mniejsze od zera.
Maksymalne morale - wartość cechy Duch + początkowe morale, nie większe od 10.
Morale jest odpowiedzialne za psychikę postaci - zastępuje wolę i charakter. Postać o wysokim morale nie boi się, się pełna życia i wesoła. Postać o niskim morale załamuje się, poddaje i często chce uciec przed niebezpieczeństwem lub tym co się od niej wymaga. Morale postaci może ulegać zmianom w zależności od tego, co się jej przytrafi - przyjazne rzeczy spowodują zwiększenie morale, niemiłe zmniejszenie. Przykładem może być głęboka rana po trafieniu krytycznym, śmierć towarzysza - obniżające morale o jeden stopień, czy wygrana potyczka - zwiększające o jeden.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin