Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna
->
Mechanika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Igrzyska Twierdzy Zaknafeina
----------------
Arena Gladiatorów 3,0
Arena Gladiatorów 3,5
Stolik Zakładów
Spis Gladiatorów
Targowisko
Miasto Warhammer
----------------
Zakazane Księgi
Uniwersytet w Aldorfie
Spis mieszkańców
Wrota Dungeons and Dragons
----------------
Wieści
Biblioteka
Skarbiec
Karczma Bohaterów
Podziemia Mistrzów
Tawerna 'Pod starym Dębem'
Akademia techniki nowoczesnej
Wieża gnomów
Wielka Biblioteka
----------------
J.R.R. Tolkien
A. Sapkowski
R.A. Salvatore
Koszary Twierdzy Zaknafeina
----------------
Broń biała
Technika walki
Ciekawe Linki
The Might Inside
----------------
Mechanika
Świat
Posiadłości Twierdzy Zaknafeina
----------------
Twórczość użytkowników
Linki
Hyde Park
Muzyka, film, książka
Komnaty w Twierdzy Zaknafeina
----------------
Administracja & Moderka
Zastrzeżenia i Uwagi
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
anaron_duke
Wysłany: Wto 17:42, 27 Wrz 2005
Temat postu:
Narazie tylko modyfikacje atrybutów w zależności od rasy i krótki opis:
"Zbieracze"
+2 Charyzma
+2 Intelekt
+2 Umysł
- 1 Wytrzymałość
- 1 Zmysły
Zbieracze tworzą najliczniejszą grupę ludzi. Zajmują się głównie rolnictwem wewnątrz murów miast oraz hodowlą zwierząt. Rzadko podróżują - wolą zostać wewnątrz bezpiecznych miast niż ryzykować swe życie w puszczy. To zbieracze najczęściej plotkują, czytają księgi i tworzą całą dostępną rozrywkę - by nie nudzić się w wolnych chwilach od pracy.
„Łowcy”
+2 Szybkość
+1 Sprawność
+2 Zmysły
-1 Charyzmy
-1 Intelekt
infrawizja
Są to ludzie, którzy nie poszli drogą rozwoju z łowiectwa w kierunku uprawy ziemi i hodowli zwierząt. Nadal żyją najczęściej koczowniczo w głuszy polując na mieszkającą tam zwierzynę i walcząc z bestiami. Jeżeli czegoś potrzebują, często udają się do miast gdzie wymieniają się swoimi towarami - skórami i zwierzynami. Nie lubią pieniędzy, gdyż te często brzęczą i łatwo jest je zgubić, dlatego preferują handel wymienny. Niektórzy zatrudniają się jako zwiadowcy jakiegoś miasta, polują wokół niego, obserwują, a na noc wracają do bezpiecznego schronienia. Natomiast inni się bardziej izolują we własnych grupach na bardziej bezpiecznych terenach - jak jaskinie, ciężko dostępne wzgórza i skały, wysokie drzewa.
„Podróżnicy”
+2 Siła
+1 Wytrzymałość
-1 Umysł
-1 Sprawność
-1 Szybkość
4 premiowe zdolności
Jest to rasa raczej niemająca swych korzeni - kiedyś przybyli zza morza i zostali, sami dużo nie pamiętają o swej przeszłości - żyją chwilą. Gdy się pojawili, ożywili połączenia między miastami, która rzadko ze sobą handlowały i sobie pomagały. Teraz Podróżnicy są tymi, którzy ciągle podróżują - z jednej strony nie mogą zagrzać nigdzie miejsca dłużej, bo im się zaczyna nudzić, a z drugiej ubijają niezły interes na handlu dobrami i wiadomościami - w czym mają całkowity monopol. Ale drogi przez puszczę nie są bezpieczne - ryzykują wszyscy, którzy się na nie zapuszczają, i ryzykują bardzo...
„Myślący”
+2 Wytrzymałość
+2 Sprawność
-1 Siła
- niski Intelekt nie ogranicza maksymalnego stopnia w umiejętnościach bazujących na Intelekcie - Myślący mają wrodzone odkrywanie nowych rzeczy i naukę.
Rasa, która umiłowała sobie naukę - odcięła się od świata zewnętrznego, utrzymując tylko potrzebne kontakty na dostawy pożywienia, zagłębiwszy się w nowe odkrycia. To oni jako jedyni znają proces wytwarzania cegły, wytapiania specjalnych metali czy mistrzowskie wyrabianie narzędzi i broni. Dzięki temu handlując otrzymują wszystkie te dobra, których wyrobem się nie zajmują - jak jedzedzenie, materiały itd. Zwykle żyją tuż przy osadach zbieraczy, by nie tracić złota za pośrednictwo Podróżników. To oni zbudowali murowane drogi między wszystkimi ważniejszymi miastami, by 3 metrowy mur zabezpieczał podróżnych przed większością tego, co czai się w lesie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin