Forum Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grywalne rasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anaron_duke
Poziom 5
Poziom 5



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:42, 27 Wrz 2005    Temat postu:

Narazie tylko modyfikacje atrybutów w zależności od rasy i krótki opis:
"Zbieracze"
+2 Charyzma
+2 Intelekt
+2 Umysł
- 1 Wytrzymałość
- 1 Zmysły
Zbieracze tworzą najliczniejszą grupę ludzi. Zajmują się głównie rolnictwem wewnątrz murów miast oraz hodowlą zwierząt. Rzadko podróżują - wolą zostać wewnątrz bezpiecznych miast niż ryzykować swe życie w puszczy. To zbieracze najczęściej plotkują, czytają księgi i tworzą całą dostępną rozrywkę - by nie nudzić się w wolnych chwilach od pracy.

„Łowcy”
+2 Szybkość
+1 Sprawność
+2 Zmysły
-1 Charyzmy
-1 Intelekt
infrawizja
Są to ludzie, którzy nie poszli drogą rozwoju z łowiectwa w kierunku uprawy ziemi i hodowli zwierząt. Nadal żyją najczęściej koczowniczo w głuszy polując na mieszkającą tam zwierzynę i walcząc z bestiami. Jeżeli czegoś potrzebują, często udają się do miast gdzie wymieniają się swoimi towarami - skórami i zwierzynami. Nie lubią pieniędzy, gdyż te często brzęczą i łatwo jest je zgubić, dlatego preferują handel wymienny. Niektórzy zatrudniają się jako zwiadowcy jakiegoś miasta, polują wokół niego, obserwują, a na noc wracają do bezpiecznego schronienia. Natomiast inni się bardziej izolują we własnych grupach na bardziej bezpiecznych terenach - jak jaskinie, ciężko dostępne wzgórza i skały, wysokie drzewa.

„Podróżnicy”
+2 Siła
+1 Wytrzymałość
-1 Umysł
-1 Sprawność
-1 Szybkość
4 premiowe zdolności
Jest to rasa raczej niemająca swych korzeni - kiedyś przybyli zza morza i zostali, sami dużo nie pamiętają o swej przeszłości - żyją chwilą. Gdy się pojawili, ożywili połączenia między miastami, która rzadko ze sobą handlowały i sobie pomagały. Teraz Podróżnicy są tymi, którzy ciągle podróżują - z jednej strony nie mogą zagrzać nigdzie miejsca dłużej, bo im się zaczyna nudzić, a z drugiej ubijają niezły interes na handlu dobrami i wiadomościami - w czym mają całkowity monopol. Ale drogi przez puszczę nie są bezpieczne - ryzykują wszyscy, którzy się na nie zapuszczają, i ryzykują bardzo...

„Myślący”
+2 Wytrzymałość
+2 Sprawność
-1 Siła
- niski Intelekt nie ogranicza maksymalnego stopnia w umiejętnościach bazujących na Intelekcie - Myślący mają wrodzone odkrywanie nowych rzeczy i naukę.
Rasa, która umiłowała sobie naukę - odcięła się od świata zewnętrznego, utrzymując tylko potrzebne kontakty na dostawy pożywienia, zagłębiwszy się w nowe odkrycia. To oni jako jedyni znają proces wytwarzania cegły, wytapiania specjalnych metali czy mistrzowskie wyrabianie narzędzi i broni. Dzięki temu handlując otrzymują wszystkie te dobra, których wyrobem się nie zajmują - jak jedzedzenie, materiały itd. Zwykle żyją tuż przy osadach zbieraczy, by nie tracić złota za pośrednictwo Podróżników. To oni zbudowali murowane drogi między wszystkimi ważniejszymi miastami, by 3 metrowy mur zabezpieczał podróżnych przed większością tego, co czai się w lesie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin