|
Twierdza Zaknafeina Twierdza wyobraźni...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Podmroku
|
Wysłany: Nie 18:53, 27 Maj 2007 Temat postu: Mana alternatywą dla czarów |
|
|
Czasem niektórzy gracze narzekają, że czary są niesprawiedliwe. Dlatego postaram się tu przedstawić prostu sposób na zmianę czarów na manę, wzorując się na Podręczniku Psioniki.
Oczywiście istnieje kilka rodzajów czarujących, dlatego to wiąże się z różną ilością many. Ilość czarów znanych pozostaje ta sama.
Premiowe pkt. many:
Wartość______________Poziom postaci_____________________
Atrybutu_1-2_3-4_5-6_7-8_9-10_11-12_13-14_15-16_17-18_19-20
12-13 ___1
14-15 ___1___3
16-17 ___1___3___5
18-19 ___1___3___5___7
20-21 ___3___5___5___7___9
22-23 ___3___5___5___7___9___11
24-25 ___3___5___7___7___9___11____13
26-27 ___3___5___7___9___9___11____13___15
28-29 ___5___5___7___9___11__11____13___15___17
30-31 ___5___7___7___9___11__13____13___15___17____19
32-33 ___5___7___9___9___11__13____15___15___17____19
34-35 ___5___7___9___11__11__13____15___17___17____19
36-37 ___7___7___9___11__13__13____15___17___19____19
38-39 ___7___9___9___11__13__15____15___17___19____21
40-41 ___7___9___11__11__13__15____17___17___19____21
Koszt rzucania czarów:
Wartość
atrybutu
poziom _koszt w pkt many
czaru
0 poz - 4 darmowo, za każdy kolejny punkt many
poziom czaru x2 - 1
BARD
Poziom_punkty many na dzień
_1_______2
_2_______3
_3_______4
_4_______5
_5_______7
_6_______10
_7_______15
_8_______20
_9_______25
_10______31
_11______40
_12______46
_13______54
_14______63
_15______72
_16______83
_17______92
_18______105
_19______116
_20______126
DRUID I KAPŁAN
Poziom__punkty many na dzień
_1_______2
_2_______3
_3_______4
_4_______7
_5_______10
_6_______15
_7_______20
_8_______27
_9_______34
_10______43
_11______52
_12______63
_13______74
_14______87
_15______100
_16______115
_17______130
_18______147
_19______164
_20______183
CZARODZIEJ
_poziom__punkty many na dzień
_1_______3
_2_______4
_3_______6
_4_______8
_5_______11
_6_______16
_7_______23
_8_______30
_9_______38
_10______47
_11______58
_12______69
_13______80
_14______97
_15______115
_16______130
_17______147
_18______164
_19______183
_20______192
ZAKLINACZ
_poziom__punkty many na dzień
_1_______4
_2_______5
_3_______7
_4_______9
_5_______12
_6_______17
_7_______24
_8_______31
_9_______39
_10______48
_11______59
_12______70
_13______81
_14______98
_15______119
_16______133
_17______150
_18______168
_19______187
_20______200
PALADYN I TROPICIEL
_poziom__punkty many na dzień
_1_______0
_2_______0
_3_______0
_4_______0+(od tego poziomu liczą się premiowe)
_5_______0+
_6_______1
_7_______2
_8_______3
_9_______4
_10______6
_11______7
_12______8
_13______9
_14______11
_15______12
_16______13
_17______14
_18______16
_19______17
_20______18
Czary zapamiętane
Czarodziej - zdobywa on teraz ogromną przewagę, gdyż może użyć spontanicznie każdego czaru z księgi, wykorzystując manę.
Kapłan, druid, tropiciel, paladyn - ponieważ wcześniej zwyczajnie zapamiętywali czary, trzeba to trochę zmienić. Tworzą oni własne księgi modlitewne, mogą w nich mieć tyle czarów, ile normalnie mogliby zapamiętać razy dwa. Następnie mogą spontanicznie wybierać czary z księgi modlitewnej, nadal zamieniając każdy czar na leczenia/zadawania ran. Dodatkowo kapłan może osobno zawsze rzucić darmowo jeden czar domenowy darmowo 1/dzień, tzn. czar każdego osobnego poziomu darmowo raz na dzień. Listę tych czarów można zmienić 1 raz na 4 dni.
Bard - ponieważ bard jest przez taki podział rzeczy słabszy, trzeba wprowadzić pewne zmiany. Bard może mieć zapamiętany jeden więcej czar, niż normalnie. W dodatku wykorzystuje do czaru jedynie śpiew, bez gestów (jakby używał wciąż atutu unieruchomienie czaru).
Zaklinacz - może mieć na liście o 1 czar więcej niż normalnie. W dodatku może na 1 poziomie wybrać, czy jego smocza krew pozwoli mu na rzucanie czarów bez gestów LUB bez słów. By nie był zbytnio słabszy od czarodzieja, zdobywa poziomy czarów tak samo szybko, jak czarodziej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaknafein dnia Nie 15:39, 29 Lip 2007, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nojumi
Poziom 7
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Vast Nothingness of Space
|
Wysłany: Nie 19:44, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mysle ze mimo wszystko bard ma troche zbyt duzo w porownaniu do czarodzieja, reszta wydaje sie byc k. Ciekawe tylko jak to wychodzi w praktyce :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Podmroku
|
Wysłany: Nie 21:06, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chyba masz rację... Odjąłem trochę many bardowi i dodałem nieco zaklinaczowi, bo miał naprawdę niewiele więcej od czarodzieja.
W praktyce to sprawdzę już niedługo, na planowanej sesji renesansowej, w której nieco mniej magii będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Biskup
Poziom 3
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z zajebistości
|
Wysłany: Wto 18:35, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wg mnie palladyn został trochę skrzywdzony, rozumiem, ze jest słabszy w magii niż czarodziej... ale 20 pt to lekkie przegięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Podmroku
|
Wysłany: Wto 19:52, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
W sumie masz rację... Patrząc na koszt czarów, paladyn ledwo co mógłby czary rzucać... poprawiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|